Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Δυνατά νύχια όλο τον χρόνο

Γεια σας κορίτσια,

  όλες οι γυναίκες θέλουμε τα νύχια μας να είναι περιποιημένη και όμορφα ακόμα και όταν είναι άβαφα.Το χειμώνα ο

οργανισμός μας χρειάζεται extra φροντίδα. To κρύο και η απότομη αλλαγή θερμοκρασίας μπορεί να ταλαιπωρήσει τα νύχια

και το δέρμα μας. Τι μπορούμε, λοιπόν, να κάνουμε για να τα προστατέψουμε;


 1. Νερό το θαυματουργό: Ο οργανισμός χρειάζεται ενυδάτωση. Η απουσία της, οδηγεί τα νύχια να γίνονται πιο αδύναμα και εύθραυστα. Η λύση; Νερό! Πίνετε τουλάχιστον δύο λίτρα την ημέρα.( Μπορείτε να έχετε το δικό σας μπουκάλι  και έτσι να μετράτε την ποσότητα νερού που πίνετε καθημερινά.!!!)


2. Ενυδάτωση: Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό από την ενυδάτωση. Τα νύχια, όπως και το δέρμα μας χρειάζονται περισσότερη ενυδάτωση, μιας τις χειμερινές περιόδους τείνουν να είναι πιο σκληρά και αφυδατωμένα. Μην ξεχνάτε να απλώνετε καθημερινά ενυδατική κρέμα σε δάχτυλα αλλά και νύχια

 3. Λαδάκι: Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε λαδάκι όταν κάνετε μανικιούρ. Απλώστε μικρή ποσότητα στα νύχια αλλά και στα πετσάκια σας και θα δείτε πόσο πιο γρήγορα θα δυναμώσουν τα νύχια σας

4. Κάντε ένα διάλειμμα από το συχνό βάψιμο των νυχιών σας. Μερικά βερνίκια νυχιών περιέχουν χημικές ουσίες όπως ακετόνη και φορμαλδεΰδη που μπορούν να διαβρώσουν τα νύχια σας. Εφαρμόζοντας βερνίκι πάρα πολύ συχνά μπορεί επίσης να προκαλέσει αποχρωματισμό των νυχιών σας, αφήνοντας πίσω τους μια ενοχλητική κίτρινη χροιά στα νύχια σας. Αφήστε τα να αναπνεύσουν για λίγο.


5.Φορέστε γάντια. Μην ξεχνάτε να φοράτε γάντια όταν κάνετε δουλειές του σπιτιού ή όταν πλένετε τα πιάτα
6. Αποφύγετε να ξεβάφετε τα νύχια σας με προϊόντα που έχουν ως βάση τους την ακετόνη ή τη φορμαλδεΰδη, καθώς οι δύο αυτές ουσίες τα καθιστούν πιο εύθραυστα

7.Να λιμάρετε τα νύχια σας πάντα προς μία κατεύθυνση. Η εμπρός-πίσω κίνηση, μπορεί να προκαλέσει σπάσιμο, ξεφλούδισμα ή και περαιτέρω ζημιά στα νύχια σας. Μη λιμάρετε τα νύχια σας με το που βγαίνετε από το ντουζ, αφού όταν είναι υγρά τείνουν να σπάνε πιο εύκολα.


   Αυτά από εμένα
     φιλάκια πολλά
       Έφη

Αν σας άρεσε το post μπορείτε να γίνετε μέλη
 στο blog μου πατώντας το κουμπάκι πάνω δεξιά ;)

9 σχόλια:

  1. καλημέρα και καλή εβδομάδα
    ωραίες πληροφορίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα και καλη εβδοαμδα και σε εσενα!!!
      ευχαριστώ πολυ :)

      Διαγραφή
  2. εγώ έχω γενικά πολύ γερά νύχια, αλλά ταλαιπωρούνται πολύ από τις δουλειές του σπιτιού και τα πλυσίματα/καθαριότητες!
    Μάλλον τα γάντια θα με σώσουν! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω εχω αυτο το προβλημα!!!!
      Τα γαντια με εχουν σωσει, και τα αγοραζω και πολυ φθηνα απο το σουπερ μαρκετ!!!
      φιλακιααα

      Διαγραφή
    2. Κορίτσια να αγοράζετε γάντια που έχουν ταλκ μεσα για να μην ιδρώνουν πολύ τα χέρια σας !!!

      Σούλης

      Διαγραφή
  3. Έχω μανία με τα νύχια μου και ευτυχώς είναι πολύ γερά! Τα προσέχω αλλά δεν τα αφήνω άβαφτα ποτέ, αυτό είναι το μόνο λάθος που κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω εχω αυτη την μανια!!! τα βαφω συνεχεια συνεχεια!!! ξεφλουδιζουν μερικες φορες αλλά τα κόβω συχνα για να δυναμωσουν!!!

      Διαγραφή
  4. Εμενα τα νύχια μου ειναι πολύ λεπτά και σπάνε εύκολα, γι αυτό θέλουν ενδυνάμωση από 'μεσα'. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου, για εμάς με τα ευαίσθητα νύχια (ισως και μαλλιά γιατι πανε μαζι) ειναι καλή ιδεα και μια βιταμινουλα ειδικά για νύχια-μαλλια! Μου είχαν δώσει δείγμα από φαρμακείο οποτε γνωρίζω σίγουρα ότι υπαρχει :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι σίγουρα υπάρχει κάτι!!θέλουν πολύ φροντίδα αυτά και χρήματα δυστυχώς!!!
      σματς σμουτς

      Διαγραφή