Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

H Kristen Stewart αποκαλύπτεται

Γεια σας κορίτσια,

   η Kristen Stewart έγινε γνωστή μέσα από τις ταινίες Twilight, λατρεμένη πολλών κοριτσιών εξαιτίας του ρόλου της στις ταινίες όπου πρωταγωνιστεί.

Το στύλ της στην καθημερινότητα της ίδιο με αυτό στις ταινίες, απλή, ξέρει τι της πηγαίνει και δεν διστάζει να εμφανιστεί με σκισμένα ροκ τζιν και φαρδιές μπλούζες που ομολογουμένως της ταιριάζουν πολύ και συμβαδίζουν με την μικρή της ηλικία.

Όπως έχει πει και η ίδια σε συνέντευξή της, η στυλίστρια της την παρακαλάει για να φοράει φορέματα, αυτή όμως επιμένει σε ροκ κομμάτια, vans και καρό πουκάμισα. Στις πιο επίσημες εμφανίσεις που αναγκάζεται να φοράει φόρεμα, το κάνει με τρόπο που της ταιριάζει.

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό ELLE, ο δημοσιογράφος την ρώτησε για το στυλ της και αυτή απάντησε...


«Πάντα ήμουν αγοροκόριτσο και ήθελα να μοιάσω στον αδελφό μου. Του δανειζόμουν τα ρούχα του, έσκιζα τα τζιν και ντυνόμουν ροκ σταρ. Λατρεύω τα ρούχα από τις ταινίες μου γι΄αυτό και πάντα παίρνω σουβενίρ μαζί μου. Όταν δε μου αρέσουν αυτά που φοράω φαίνεται και πολλές φορές διαφωνώ με τη στυλίστριά μου, Tara Swennen, την οποία λατρεύω, αλλά δε μπορώ να σας πω περισσότερα. Αγαπώ πολύ τη Stella McCartney και αν μπορούσα με κάποιο τρόπο να περιγράψω το στυλ μου αυτό θα ήταν κάτι μεταξύ της Patti Smith και της Brigitte Bardot. Το πρώτο μου fashion show ήταν αυτό του οίκου Burberry το 2010, όπου δίπλα μου καθόταν η Claire Danes της οποία και λατρεύω. Τα κοσμήματά μου είναι πολύ σημαντικά. Έχω όλα τα δαχτυλίδια της Bella από το Twilight και τα φοράω μαζί με διάφορα vintage και ένα συγκεκριμένο βραχιόλι Cartier».








  Καλά, εντάξει, δεν είναι και fashion icon αλλά υποστηρίζει και με το παραπάνω το στυλ της!!

                              Αυτά από εμένα
                                  Φιλάκια πολλά
                                         Εφη


Αν σας άρεσε το post μπορείτε να γίνετε μέλη
 στο blog μου πατώντας το κουμπάκι πάνω δεξιά ;)



1 σχόλιο:

  1. Ωραίο ποστ,ωραίο στυλάκι,αλλά η κοπέλα δε το έχει στους ρόλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή