Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Εύκολος καθαρισμός και πίλινγκ στο σπίτι...!!!

Γεια σας και πάλι κορίτσια...!!!
 Η καλύτερη ημέρα της εβδομάδας σήμερα,Σαββατοοο !!!
Έτσι έχω αρκετό χρόνο για να τον αφιερώσω στον εαυτό μου και να περιποιηθώ την επιδερμιδα μου, όπως ακριβώς της αξίζει...!!! Μιας και η τρόϊκα δεν μας επιτρέπει τον επαγγελματικό καθαρισμό σε κάποιο ινστιτούτο ομορφιάς, σας παρουσιάζω την δική μου συνήθεια καθαρισμου made in home!!!!

   Λοιπόν, ξεκινάω πρώτα απ' όλα με τον ατμό. O ατμός βοηθάει να ανοίξουν οι πόροι και κάνει αποτελεσματικότερο τον καθαρισμό. Προσωπικά, έχω ενα μηχάνημα που το είχα πάρει απο το carrefour 9,90 ευρώ και χρησιμοποιώ αυτό.
Γεμίζω την βάση με νερό, γυρνάω τον μοχλό και σε λίγο το νερό είναι έτοιμο βρασμένο. Τοποθετώ μια πετσέτα στο κεφάλι μου και σκύβω πάνω απο τον ατμό για 2-3 λεπτά.

Άν δεν έχετε αυτή την συσκευή μπορεί κάλιστα να γίνει και με μια κατσαρόλα, αφου βάλετε λίγο νερό μέσα, περίπου 1,5 λίτρο, το αφήνετε στην κουζίνα να βράσει. Αφου βράσει το κατεβάζουμε απο την φωτιά και με τον ίδιο τρόπο τοποθετούμε την πετσέτα στο κεφάλι μας, για να μην έχουμε απώλειες της θερμότητας, και σκύβουμε πάνω απο τον ατμό για 2-3 λεπτά.
Αν νιώσουμε δυσφορία ή κάτι ενοχλητικό, ανεβαίνουμε να πάρουμε λίγο αέρα και έπειτα συνεχίζουμε!!!
 Αφού τελειώσω με τους ατμούς, πλένω με κρύο νερό το πρόσωπο μου και κάνω απολέπιση. Για την απολέπιση χρησιμοποιώ μισό λεμόνι στιμμένο και λίγο αλάτι, τα ανακατεύω σε ένα μπόλ και τα τοποθετώ στο πρόσωπο μου με απαλές κυκλικές κινήσεις για να ενεργοποιήσω την κυκλοφορία του αίματος. Ξεπλένω αμέσως. Είναι η καλύτερη μάσκα που έχω φτιάξει στο σπίτι και ταιριάζει απόλυτα στον δικό μου τύπο δέρματος που είναι λιπαρός. Ένα άλλο πήλινγκ το οποίο έχω δοκιμάσει είναι αυτό με το μέλι και την ζάχαρη, ανακατεύω ενα κουταλάκι απο το καθένα σε ενα μπολ και εφαρμόζω αυτο το καθαριστικό και ενυδατικό πήλινκγ στο πρόσωπο μου.
Αν έχω κάποιο ενοχλητικότατο σπυράκι και θέλω να το ξεφορτωθώ, χρησιμοποιώ μπατονέτες (ποτέ με τα δαχτυλα). Έπειτα καθαρίζω την περιοχή που ήταν το σπυράκι με κάποιο αντισηπτικό και συνεχίζω με την ενυδατική μου.
Μετά απο αυτή την διαδικασία το πρόσωπο μου είναι λείο και βαθυά καθαρισμένο.
Ελπίζω να σας φάνηκε ενδιαφέρων το post αυτό. Επιστρέφω αμέσως με μασκούλες ομορφιάς, φτιαγμένες απο τα χεράκια σας, είπαμε Σαββατο σήμερα ας κακομάθουμε λιγάκι....!!!!
Σας φιλώ

2 σχόλια:

  1. xexe geia sou re efaki !! :) wraies oi idees sou! na pros8esw? an den exeis meli, mporeis na t kaneis me elaiolado -eksisou enudatiko- ;) follow you..makia (vasiliki ptde)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου γλυκούλα μου!! σε ευχαριστώ πολύ!! θα το δοκιμάσω με ελαιόλαδο την επόμενη κι ολας φορά!!
    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή