Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Τα κραγιόν της άνοιξης που δεν πρέπει να lip..ουν

Γεια σας κορίτσια, 

 όλες ξέρουμε πως κάποιες γυναίκες νιώθουν άβολα φορώντας ένα έντονο χρώμα  κραγιόν στα χείλη αλλά τους αρέσει να το κοιτάνε στις σελίδες των περιοδικών και υπάρχουν και αυτές που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς κραγιόν. (αυτή είμαι εγώ)

Το ωραίο είναι ότι όσο πλησιάζει η άνοιξη το ωραίο βαθύ κόκκινο της Βουργουνδίας που έκανε κατάληψη στο νεσεσέρ μας όλο τον χειμώνα, θα μπει στο βάθος του νεσεσέρ μας.

Ποια είναι όμως τα χρώματα που θα το αντικαταστήσουν....;!!

Μετά από πολλές ώρες έρευνας στα catwalk σε Παρίσι, Μιλάνο, Λονδίνο και Νέα Υόρκη, ξεχωρίσα τα 5 πιο τολμηρά και fashionable χρώματα που ήρθαν για να βάλουν χρώμα στη ζωή μας. Για watch...!!!

Στον οίκο Prada είδαμε τριανταφυλλί κόκκινο κραγιόν και μια μικρή λεπτομέρεια: λευκό μολύβι στο "V" των χειλιών. Με αυτό το trick τα χείλη δείχνουν πιο μεγάλα και ζουμερά.
  

Φωτεινό μοβ κραγιόν και πολύ καθαρή επιδερμίδα. Με άλλα λόγια, καν΄το όπως ο οίκος Dries Van Noten.


Πορτοκαλοκόκκινο κραγιόν φορεμένο με lip gloss από πάνω ήταν η επιλογή του οίκου Moschino.


Shiny επιδερμίδα, εντελώς αποχρωματισμένα φρύδια, ανοιχτόχρωμο φούξια κραγιόν και κανένα άλλο προϊόν μακιγιάζ!


Στον Missoni είδαμε μια ακόμη ενδιαφέρουσα απόχρωση κραγιόν: ματ πορτοκαλοκόκκινο!

Εγώ ετοιμάζω την wish list  μου και σας χαιρετώ!!!!
Σματς σμουτς 
Έφη



Αν σας άρεσε το post μπορείτε να γίνετε μέλη
 στο blog μου πατώντας το κουμπάκι πάνω δεξιά ;)


3 σχόλια:

  1. Μ' αρέσει πολύ το ματ πορτοκαλοκόκκινο!!! Θέλω να έρθει η άνοιξη!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περίεργο αλλά.. μου άρεσαν τα αποχρωματισμένα φρύδια! Ταιριάζουν πολύ σαν ύφος με το κραγιόν και δίνουν τελείως άλλη αύρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή