Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Κρατηθείτε στο ύψος σας!

Γεια σας κορίτσια,


μπορεί τα ψηλοτάκουνα παπούτσια να είναι συνώνυμα της θηλυκότητας αλλά τα flat παπουτσάκια μας διεκδικούν μια θέση στην ντουλάπα μας αυτή την άνοιξη. 


Όσο να ναι τα flat παπούτσια δίνουν στυλ και είναι άνετα για καθημερινές εμφανίσεις. Αυτή τη σεζόν ποικίλουν και μπορούν να φορεθούν από όλες ανεξάρτητα από το προσωπικό μας στυλ!


 Το πολύ χαμηλό τακούνι είναι επίσης μία από τις τάσεις που είδαμε στις ανοιξιάτικες πασαρέλες και ταιριάζει απόλυτα για τις κομψές, επαγγελματικές ή girly εμφανίσεις σας. 


Οι κλασσικές μπαλαρίνες είναι αναπόσπαστο κομμάτι της γυναικείας γκαρνταρόμπας και είναι ένα πασπαρτού παπούτσι για τις εμφανίσεις που απαιτούν άνεση. Οι εσπαντρίγες, ένα άλλο trend που θα φορεθεί πολύ και φέτος το καλοκαίρι, είναι ένα εξίσου ευκολοφόρετο παπούτσι και θα συνοδεύει άψογα τις casual αλλά και τις πιο boho εμφανίσεις σας.



Αναμφισβήτητα τα πιο άνετα, και αν τα συνδυάσουμε και σωστά, τα πιο στυλάτα παπούτσια!


Αυτά από εμένα
Φιλάκια πολλά
Έφη

14 σχόλια:

  1. Αχ δυστυχως δεν με βολευουν καθολου οι μπαλαρινες και τα εντελως φλατ παπουτισα, με κουραζουν οσο και αν αυτο σας ακουγεται παραξενο, προτιμω να εχει ενα μικρο χαμηλο τακουνακι για την καθημερινοτητα μου! Πολύ ωραια αναρτηση
    Φιλια
    Μαιρη

    fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό συμβαίνει σε πολλές κοπέλες το έχω ξανα ακούσει!!!
      Όλα τα παπούτσια έχουν την χάρη τους!!!
      :) φιλακιααα

      Διαγραφή
  2. Φιλενάδα ένα θα σου πω: ΛΑΤΡΕΥΩ τις μπαλαρίνες !Απλά τις λατρεύω , πολύ άνετες και πολλές επιλογές σε χρωματισμούς !
    Φιλάκια
    Κορίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και εμενα ειναι απο τα αγαπημενα μου παπουτσια οι μπαλαρινες!!!!

      Διαγραφή
    2. Αγόρασα κάτι μπαλαρίνες με λουλουδάκια όλα τα λεφτα! υπέροχες

      Διαγραφή
  3. πολύ ωραία ανάρτηση και πολύ επίκαιρη !ο καιρός πλέον ευνοεί τις μπαλαρίνες και γενικά τα ποιο ανοιχτά παπούτσια !
    ωραία ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ καλές ειδικά αν πρέπει να περπατάς όλη μέρα και δεν "επιτρέπονται" τα αθλητικά λόγω δουλείας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και υπάρχουν τόσοι τύποι που και για δουλειά και επίσημες καταστάσεις μας ευνοούν !!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Σπάνια βρίσκω μπαλαρίνες που να μη με χτυπάνε, έχω και λίγο μεγάλο ποδαράκι αλλά όταν βρω δεν τις βγάζω με τίποτα!!!

    Βέβαια νιώθω λίγο κοντή όταν τις φοράω έχοντας συνηθίσει τις μπότες όλο τον χειμώνα αλλά είπαμε άνεση πάνω απ' όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω εχω το ιδιο προβλημα!!βλεπεις φοραω 42 νουμερο!Αν βρω μπαλαρινες σε 41 κανω παρτυ!!χχχαχα!!σε καταλαβαινω!!!

      Διαγραφή
    2. μα πλεον βγάζουν για όλες μας νούμερα!κι εγώ στο 40 που είμαι βρίσκω μπαλαρίνες !
      τωρα για την άνεση είναι λίγο θέμα το πόσο φαρδύ ειναι το ποδι μας , αλλά και τί ποιότητα είναι η μπαλαρίνα!
      πάντως ειναι must να έχουμε έστω 1 ζευγάρι

      Διαγραφή