Τρίτη, 16 Απριλίου 2013

Ασκήσεις για τέλεια μπρατσάκια

Γεια σας κορίτσια,

Χέρια ψηλά! Και ξεκινάμε γυμναστική. Ώρα για να τονώσεις...τι άλλο; Τα χέρια σου. Γύμνασε τα μπρατσάκια και δυνάμωσε τους μύες της πλάτης, μόνη στο σπίτι. Χωρίς όργανα γυμναστικής!  "Φόρεσε" απλά την καλή σου διάθεση και δες τη χαλάρωση κάτω από το μπράτσο να εξαφανίζεται και την στάση του σώματός σου να βελτιώνεται.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;

Το μόνο που  πρέπει να κάνεις είναι να αφιερώσεις 30 λεπτά στις ασκήσεις.Ούτε βαράκια, ούτε λάστιχα, ούτε όργανα γυμναστικής. Απλά ένα σημείο στο σπίτι με στρωματάκι ή απλά το χαλί σου.

- Πριν ξεκινήσεις το πρόγραμμα μην ξεχάσεις τις διατάσεις σου. Ασκήσεις για να τεντώσεις τους μύες πριν και μετά τη γυμναστική και να είσαι ήσυχη πως δεν θα τραυματιστείς.

- Επανάλαβε κάθε άσκηση 12 φορές. Πέρασε στην επόμενη χωρίς διάλειμμα. Όταν ολοκληρώσεις όλες τις ασκήσεις κάνε ένα διάλειμμα ενός λεπτού και επανάλαβε τις ασκήσεις 2 ακόμη φορές

- Μην αμελείς το πρόγραμμα αν θέλεις να δεις αποτέλεσμα. Αν βάλεις στο πρόγραμμα το σετ για τα χέρια σου τρεις φορές την εβδομάδα, τότε σύντομα θα δεις διαφορά στο σώμα.

- Με τον καιρό και εφόσον εξασκηθείς αρκετά με τις ασκήσεις, μπορείς να αυξήσεις την ένταση χρησιμοποιώντας δύο βαράκια.
  
Τέρμα οι δικαιολογίες, ας δούμε τις ασκήσεις!! 


Σε αυτές τις ασκήσεις που υπάρχουν τα βαράκια μπορείτε για αρχή να τις κάνετε χωρίς κάποια επιβάρυνση και σταδιακά να χρησιμοποιείτε κάποιο βάρος. 

Αυτά από εμένα
Φιλάκια πολλά 
Έφη

2 σχόλια:

  1. σε ευχαριστουμε καλη μου. επίκαιρο άρθρο μιας και το καλοκαιράκι έρχεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χρήσιμο για την εποχή αυτή! Θα τις δοκιμάσω:)

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή