Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Τα must have κομμάτια της καλοκαιρινής μας γκαρνταρόμπας.

 Γεια σας κορίτσια,

  To καλοκαίρι πια είναι προ των πυλών και τα ρούχα στην ντουλάπα μας αλλάζουν εντελώς, ποια είναι όμως τα κομμάτια που πρέπει οπωσδήποτε να έχει η καλοκαιρινή μας ντουλάπα.
 
Άνετα και δροσερά ρούχα είναι το βασικό στοιχείο της καλοκαιρινής ντουλάπας. Αποφύγετε τα εφαρμοστά, skinny ρούχα και προτιμήστε oversized και άνετες γραμμές. 

 
Το boho look είναι ιδανικό για τις καλοκαιρινές σας εμφανίσεις. Επίσης οι ethnic επιρροές στα αξεσουάρ ταιριάζουν στα summer looks. Υπάρχουν όμως και κάποια κλασσικά κομμάτια όπως το jean πουκάμισο, τα αρχαιοελληνικά σανδάλια και οι κλασσικές γόβες που πρέπει οπωσδήποτε να υπάρχουν στην καλοκαιρινή γκαρνταρόμπα. 


Εσείς επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει και σας κάνει να αισθάνεστε όμορφες και καλές καλοκαιρινές αποδράσεις!


Φιλάκια πολλά
Έφη




6 σχόλια:

  1. Μ αρέσουν όλα! αλλά το αγαπημένο μου είναι το δεύτερο αυτό με την μακρία φούστα!!!δροσερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι και εμενα μου αρεσει πολύ!
      με σανδαλάκια και ενα τοπακι είναι οτι πρεπει για καλοκαιρο look!

      Διαγραφή
    2. κοριτσια εμενα μου αρεσει το 3!ειναι must

      Διαγραφή
  2. Μμμ..αν και μου "έκλεψες" ιδέα για το επόμενο ποστ εγώ θα σε βραβεύσω γιατί είμαι υπεράνω!χεχε :Ρ
    http://soundtrackofmy-e-life.blogspot.gr/2013/05/my-first-award.html#comment-form

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εμένα το 3 μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή