Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Τα πιο stylish γυαλιά ηλίου

 Γεια σας κορίτσια,


Το απαραίτητο αξεσουάρ για το καλοκαίρι είναι σίγουρα τα γυαλιά ηλίου. Μπορεί όμως, ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου να απογειώσει το στιλ μίας γυναίκας;


Σίγουρα ναι, ένα ιδιαίτερο γυαλί σε ρετρό ή vintage στιλ μπορεί να αλλάξει τη συνολική σας εμφάνιση. 
Επιλέξτε αυτό που ταιριάζει στο σχήμα του προσώπου σας και εκείνο που προστατεύει τα μάτια σας από τον ήλιο. 


Μία από τις τελευταίες τάσεις της μόδας είναι τα mirror γυαλιά ηλίου. 

 
Είναι ιδιαίτερα και δίνουν στιλ, ωστόσο δεν ταιριάζουν σε όλες τις γυναίκες.
 Κάνετε τη σωστή έρευνα αγοράς και επιλέξτε το κατάλληλο ζευγάρι. Τολμήστε να επιλέξετε κάτι πιο εκκεντρικό.

φιλάκια πολλά
Έφη

10 σχόλια:

  1. Φιλενάδα δε μου αρέσει καθόλου το (έντονο) mirror γυαλί !ίσως δε το έχω συνηθίσει ακόμα,απλά μου φαίνεται κάπως ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ναι...εμένα μου αρέσει πολύ, δεν ξέρω γιατί όμως!!!!
      φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  2. εμενα μου αρεσουν τα τυπου ray ban. εαν θες ριξε μια ματια και στη δικη μου σελιδα. . Για να τη δείτε, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: http://nickysbeautystarlight.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι όλα ιδιαίτερα αλλά κι εγώ αυτό το τελευταίο δεν ξερω αν θα το φόραγα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα μου αρέσει για να πώ την αλήθεια αλλά σε άλλο χρώμα!!
      ίσως μπλέ!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!!!!! Να κάνω μια ερώτηση???? Μήπως γνωρίζετε τη γυαλιά είναι αυτά που φοράει η κοπέλα στη τελευταία φωτογραφία???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello hello hello!!!! είναι Rayban!!!

      Διαγραφή
    2. Μήπως τυχαίνει να γνωρίζεις και το μοντέλο του γυαλιού?

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς όχι, είναι πολύ της μόδας τα mirror γυαλιά σε όποιο κατάστημα πάς σίγουρα θα τα βρεις!

      Διαγραφή