Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2012

Οι θερμίδες που μας κερνάνε...τα ποτά!!


Γεια σας κορίτσια,                  
 
   αν το βράδυ σου δεν είναι όπως το ονειρευόσουν χωρίς 3 cocktail, τέσσερις μπύρες, ή έστω δύο τεκίλες, αλλά παράλληλα δε θες να πάρεις extra κιλά, ένα είναι το σίγουρο, κάτι κάνεις λάθος. Ρίξε μια ματιά και στις θερμίδες τους και μάθε τι σε παχαίνει και τι όχι.
  •  Μπύρα
 
Ένα μικρό κουτάκι μπύρας των 330ml φτάνει πάνω - κάτω τις 150 θερμίδες, χωρίς να είναι απόλυτο. Αν προσέχεις λοιπόν τη διατροφή σου, μείνε στις δύο. Αν όχι, εσύ αποφασίζεις.

                                                                                    
  • Ουίσκι

Το πίνεις σκέτο; Θα σου δώσει περίπου 160 θερμίδες. Αν πάλι θες το ουίσκι σου με coca cola, τότε θα πάρεις 43 επιπλέον θερμίδες (αν είναι light, αλλάζει το πράγμα). Σύνολο 203 θερμίδες.

  • Βότκα

Η βότκα περιέχει περίπου ανά μερίδα 100 θερμίδες. Εάν την πίνεις με συνοδεία κάποιου χυμού τότε δικές σου οι 50-100 θερμίδες παραπάνω ανά ποτήρι, αναλόγως τον χυμό.

                                                                              
  •    Κρασί

Αν θες κάτι ελαφρύ, πάρε κρασί: ίσως μία από τις καλύτερες επιλογές αν θες να πιεις  αλκοόλ.
Ένα ποτήρι 120ml λευκού κρασιού περιέχει μόλις 75 θερμίδες, ενώ ένα ποτήρι 120ml κόκκινου  φτάνει περίπου τις 80 θερμίδες. Αν πάλι θες σαγκρία, θα πάρεις 130 περίπου θερμίδες.

                                                                             
  •  Σαμπάνια

Ένα ποτήρι σαμπάνιας (150 γραμμαρίων) ισοδυναμεί με πάνω - κάτω 150 θερμίδες. Μπορείς να πεις ναι σε ακόμη ένα.


  •     Gin & Tonic

Το gin περιέχει 121 θερμίδες ανά 50ml, που είναι συνήθως η ποσότητα σερβιρίσματος. Το tonic, που συχνά το συνοδεύει, περιέχει 35 θερμίδες ανά 100ml. Σύνολο: 156 θερμίδες.


  •   Malibu

Ένα ποτήρι Malibu φτάνει τις 200 περίπου θερμίδες, ενώ αν βάζεις και coca cola τότε θα πάρεις άλλες 43.


  •          Martini

Το αγαπημένο σου μαρτινάκι, χωρίς την ελιά, φτάνει τις 160 θερμίδες.




  •     Strawberry Daiquiry

Αγαπημένη επιλογή, ιδιαίτερα των γυναικών. Κερασμένες λοιπόν και οι 300 θερμίδες του (σε μεγάλο ποτήρι), γιατί, μην ξεχνάς πως εκτός από το ρούμι, περιέχει και μπόλικη ζάχαρη.


  •  Mojito 

Μπορεί να σου φαίνεται ελαφρύ και υγιεινό, όμως το σιρόπι ή η ζάχαρη του κάνουν το θαύμα τους. Οι θερμίδες του; 225.


  • Margarita

229 θερμίδες από κάθεμιά παγωμένη Margarita που πίνεις.



Αν θες και ξηροκάρπι!!!
 
Μάθε ότι 10 ξηροί καρποί έχουν 130 θερμίδες, ενώ και οι ελιές  (6 ας πούμε) θα σου προσθέσουν 40 θερμίδες.






                                                                        Αυτά από εμένα!!
                                                                          Φιλάκια πολλά!
                                                                                 Έφη


5 σχόλια:

  1. Με λίγα λόγια πίνουμε βότκα και κρασάκι !!!
    Καλές γιορτές και εύχομαι πολλά και καλά ποστ όπως κάνεις πάντα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενταξει απ ολα μπορουμε να πιουμε αλλα με μετρο!!!!! χιιχιχι!!!
      φιλακιαα καλες γιορτες!

      Διαγραφή
  2. Για το κρασάκια μια χαρά τα λες, με το daiquiry μας έκανες λιγάκι την καρδιά περιβόλι αλλά τι να κάνεις, έτσι είναι! Αν θέλεις πέρνα μια βόλτα απο το blog μου (http://ginaikologies.blogspot.gr) που τρέχει το Χριστουγεννιάτικο givaway! Καλές γιορτές με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!! και εμενα μου αρεσει πολυ το daquiry, είναι ομως για λιγο!!!!
      Τρεχω να παρω μερος!!
      καλες γιορτες και σε εσενα!!!

      Διαγραφή
  3. Παρά πολλές θερμίδες τα ποτά γι αυτό οσο μπορω τα αποφεύγω. Σοδιτσα η κανένα χυμό (φλωρικα) αν και πολλές φορές δεν κρατιέμαι και το dusty μου το θελω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή